poniedziałek, 21 stycznia 2013

Rury wyschły, dopasowanie ich to już czysta przyjemność. Położyłem też podkład. Ostania puszka spraya Games Workshop okazała się jakaś felerna, albo mniej farby teraz ładują albo nieuczciwy sprzedawca wcisnął mi jakąś wypsikaną. W każdym razie, biały GW wyszedł, skazany więc byłem na użycie tego co było na stanie czyli jasnoszarego Dupli-Kolor. Producent sprzedaje osobno zestaw wymiennych dysz, wybrałem średnią ale "psik" nie jest tak równy jak w przypadku 'citadela', farba nie wszędzie się dostała i nie do końca pokryła. W niektórych miejscach zalałem detal, przeraziłem się na poważnie, ale po 40 minutach pod lampą medium odparowało. Powierzchnia jest odpowiednio matowa i fajnie lekko gumowata, tragedii nie ma ale też nie konam z zachwytu.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online